zamknij Strona korzysta z plików cookies i zapisuje pliki tymczasowe na Twoim komputerze. Pozostając na niej akceptujesz te warunki.

Reklamacje

     Dokładamy wszelkich starań aby towar, który wysyłamy do Państwa był sprawdzany pod kątem uszkodzeń jakie posiadają towary outletowe. Niestety sporadycznie może nam się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte lub po prostu zadziałał czynnik ludzki i przez nieuwagę przeoczyliśmy feler wyrobu.

     W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem (kolorystyka, rozmiar czy typ), prosimy o kontakt e-mailem bądź telefonicznie w celu domówienia szczegółów wymiany. Koszty przesyłki w przypadku uzasadnionych reklamacji lub niezgodności towaru z zamówieniem są przez nas zwracane po otrzymaniu przesyłki i informacji o poniesionych kosztach.
Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 30 dni od złożenia zamówienia.

    Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i dołączyć do niego kopię dokument zakupu (paragon, fakturę) oraz krótki opis wady, która jest przyczyną reklamacji.
Sklep Fajnieubieramy.pl  zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru na koszt kupującego, jeśli towar został dostarczony bez dokumentu potwierdzającego zakup. UWAGA: Nie odbieramy przesyłek pobraniowych !!

Zareklamowany towar należy odesłać pod poniższy adres:

Lebo Agnieszka Zabłocka
ul. Dworska 36
05-420 Józefów

 
     W wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy korzystać w pierwszej kolejności z poczty E-mail wysłanej na nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Newsletter